poniedziałek, 14 lutego 2011

Czwartki , czwartki


Bardzo jaramy się tym, że możemy grać tak różne i fajne rzeczy dla was w Soundbarze w czwartki. Ostatnio bardzo blisko nam do afrykańskich brzmień które stają się już niemodne, a wiadomo za oknem śnieg:) W tamtym tygodniu wspomagał nas Adam z Kacprem z równie fajną selekcją . Impreza była gruba a ja w końcu przekonałem się to jeszburgera :D. Przez ponad rok wybieraliśmy miejsce docelowe gdzie możnaby dobrze zjeść po nocnych harcach, napić się i wyczilować. Uwaga! Mamy już takie miejsce! Kolektyw afterowy - Jeszburger + Esco :D Przekonało mnie chyba to , że posmakowałem nowego wynalzku - Soplica Orzech Laskowy! Uwaga! Wóda o smaku Monte! Centralnie! Tak się podjarałem , że skonsumowałem z Krzysiem, już w domowym zaciszu nie jedną pięćdziesiątke! A podsumowaniem czwartkowej imprezy był hit zapuszczony przez nocnego marka w Escobarze klik klik ! Teraz pare rzeczy które warto mieć u siebie na dysku ! Zdrówko

French Fries - Charlotte ( Canblaster remix )
Da Hool - Bora Bora 2010 (Niels Van Gogh Remix)
London32 vs Qpido Level - La Ghalo (Vali BARBULESCU Remix)
Funkagenda featuring Big Ed - Afterclub (Riva Starr Remix)
Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix)
Buraka Som Sistema - Restless (Julio Bashmore Remix)
Yousef - Blueprint (Original Mix)

Polecam szczególnie pierwsze dwa kawałki, są jawnie z kosmosu:)


5!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz