wtorek, 12 października 2010

One One One Orginal

Mimo zagrania tylko dwóch imprez w czasie wakacji, trafiłem na pare fajnych rzeczy. Strasznie zajarałem się nutka wydaną na dzień matki przez trzech szewdzkich djów. Anxwell, Steve Angello i Sebastian Ingrosso . Dzieńdobry - "ONE" i Swedish House Mafia .
Szybko powstała masa wysokiej klasy remiksów , maszapów ,  kowerów:) A sam Steve Angello zaczyna do mnie coraz lepiej trafiać . Ciekawostką dla mnie było to , że w SHM czilował sam Eric Prydz . elo


Swedish House Mafia - One


Swedish House Mafia Feat Pharrell - One (Your Name) 


Swedish House Mafia - One (Congoroc remix)


Swedish House Mafia - One (Chewy Chocolate Cookies)


Foals - One (Your Name) (Swedish House Mafia Cover)


Swedish House Mafia vs Oasis - Miami 2 Ibiza vs Wonderwall (Spox Mashup)




Jak dla mnie turbofajny jest remiks Congorocka i ciekawy maszap pana Spoxa.
Pozdro
D3naturat





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz